Ramona – Zandenbos / Zandenplas

We hebben een witte route gelopen, vanaf een P-plaats. Achteraf denk ik dat het de Fonteinroute was. Een voor ons onduidelijke route, want de ruiterroute is ook met witte paaltjes. We moesten regelmatig over een weg of fietspad. Nu (in oktober) was het gelukkig niet druk, maar anders zou ik dit jammer vinden. Je moet dan steeds opletten en aanlijnen of strak onder appel houden.