Petra – Loonse en Drunense Duinen – Noordwest
Fijn om met de hond los te lopen en dan, na heerlijk moe te zijn gelopen, mooi achter in de auto met zijn zandpoten en wij heerlijk aan de koffie in de Roestelberg. Heerlijk! Zonder hond, die zich zeker uitschudt, heerlijk nakwijlt en overlast veroorzaakt (ook al vinden veel hondenbaasjes dat van niet). Wij, als hondenliefhebbers, denken hier echt anders over!