Marie – Middelwaard

Ik kom hier regelmatig om even met de honden te lopen! Het is echt een prima rondje om te lopen en als je doordeweeks gaat vaak rustig. Leuk tussen de schotse hooglanders en de paarden. Het rondje heb je met een half uur tot 40 minuten gelopen. Klein rondje dus maar wij lopen het rondje daarom regelmatig twee keer. Met andere worden een fijne plek voor de honden!