Marie – Amsterdamse Bos
Heerlijk gebied om te lopen met je hond. Vanaf klein meisje kwam ik er altijd al! Nu kom ik er met mijn eigen honden. Je kan uren lopen met de honden, ook zijn er veel plekken waar je weinig ruiters of hardlopers tegen komt. Er is genoeg parkeerplek rondom het bos. Met andere woorden super wandelgebied.