Laura – Kootwijkerduin

Per 1-4-2026 nwe eigenaar op pannenkoekenhuis en honden zijn nu van harte welkom! Parkeren wel graag op speciaal daarvoor bedoelde parkeerplaats pal tegenover het hondenlosloopgebied. In een goed uur ben je het terrein rond. Maar je kunt natuurlijk zoveel doorsteekjes over de zandduinen maken als je wilt. Er zijn enkele bankjes. Fijne plek door het open terrein (overzichtelijk). Hou er rekening mee dat er weinig schaduw is en geen water.