Karin – Diemerbos

Prima wandelgebied, je kunt echt wel een aardig eind struinen. Het is niet het mooiste bos (jong) en het ligt aardig ingesloten tussen wegen en stad, maar ik was aangenaam verrast. Het was ook rustig zo doordeweeks. Er kruizen wel wat fietspaden waar ook speedpedelacs langs suizen, dus daar even alert op zijn.