J. Dek – Gravenbol

Altijd weer een leuke plek om met de honden naar toe te gaan. 3 euro voor een dagje vertier is niet duur. Pas wel op dat je de auto netjes in de parkeervakken parkeert want de wegsleepdienst is altijd aanwezig. Helaas zijn er altijd weer mensen die de poep van hun honden niet opruimen. Het is zo,n kleine moeite om een paar plastic zakjes mee te nemen. Is het een beetje warm en de zon schijnt, dan rijden wij naar Gravenbol. IK ben gek op honden en het is altijd een feestje om 20 van die beestjes in het water te zien spartelen.