Hummer – Rembrandtpark
Ik vind het altijd leuk om naar het Rembrandtpark te gaan omdat ik hier heerlijk kan snuffelen en jagen. Het is wel jammer dat hier zoveel fietspaden zijn, want met al die fietsers moet je heel goed oppassen waar je loopt en dat doe ik niet altijd…