Diana – Kootwijkerduin

Heel fijn wandelgebied! Ideaal met onze 2 buitenlandse honden die nog wel eens de neiging hebben de benen te nemen. Helaas waren we -in tegenstelling tot wat in de beschrijving staat- niet welkom met de honden in het pannenkoekhuis. Het was ’te nat weer’ volgens de eigenaresse. En dat terwijl het een heerlijke droge zonnige dag was met temperatuur rond het vriespunt. Sowieso mag er maar 1 hond per gezelschap naar binnen. Beetje jammer, bijzonder hondenbeleid…