Dave – Crailose bos
Erg mooi bos met leuke paadjes en op dit moment prachtige kleuren van de bladeren. Routes zijn duidelijk aangegeven.
Wat allen erg jammer was waren de vele mountainbikers die het vrijwel onmogelijk maakte om je hond rustig rond te kunnen laten rennen.
De ene na de andere groep kwamen we tegen. Heel erg vervelend want je moet blijven opletten. Hier moet veel strenger op toegezien worden want in een losloop gebied moet je hond onbezorgd kunnen rondlopen.