D – Kootwijkerduin
Wat een geweldig groot losloopgebied.
Bos, zand, paadjes. Heerlijk. En ruimte genoeg om eventueel beetje afstand te nemen van andere honden mocht het nodig zijn.
Gratis parkeren. Het is een populair gebied en terecht.
Onze hond rent graag de grote bulten op en af tussen de bomen door….