Brigitta – Amsterdamse Bos
Ik kom hier al heel veel jaar van kinds af aan. Heerlijk om te wandelen met je honden. En inderdaad als afsluiting een heerlijk kopje koffie met appeltaart van de Geitenboerderij. In het voorjaar leuk voor kinderen kleine geitjes voeren met kleine flesjes melk, super leuk om te doen.