Angela – Molenheide

Een heel fijn bos om te wandelen. Er is een groot stuk waar je hond los kan lopen. Op de grote paden kom je eigenlijk altijd wel iemand tegen. Als je de mensen een beetje wilt ontlopen, dan kan je wat verder het bos in, daar is het een stuk rustiger.