Westerzeedijk
44317 keer bekeken
Honden los in Westerzeedijk
Aan de Westzeedijk in Harlingen is sinds 1997 een recreatiestrand dat is ontstaan toen het kanaal werd verdiept voor de zoutindustrie. Het is een mooi strandje met uitzicht op de haven en de Waddenzee (dus zout water).Tussen 1 september en 1 mei mogen honden hier los om lekker te rennen, zwemmer en ravotten. Na 1 mei zijn honden wel toegestaan, maar dan moeten ze aan de lijn.
Parkeren kan (gratis) op de grote parkeerplaats aan de Westerzeedijk. In de (winter)weekenden kan je bij strandpaviljoen ’t Zilt terecht voor een hapje en/of een drankje.
Met dank aan Ageeth Verlaan en Nikki Iedema voor de foto’s.
Gemiddelde beoordeling
Jacqueline – Westerzeedijk
14 maart 2025
Paul – Westerzeedijk
7 september 2024
Martijn – Westerzeedijk
14 september 2014
Weimie – Westerzeedijk
22 juni 2014



